Marketing na sociálních sítích
Ing. Alena Čarvašová Ph.D.
-
Fakulta:
Rektorát
-
Typ kurzu:
Ostatní
-
Start výuky:
06.03.2024 15:00
-
Konec výuky:
06.03.2024 16:30
-
Místo a čas výuky:
EF - A301,
-
Přihlášky do:
06.03.2024
-
Volná místa:
3
-
Cena kurzu:
-
Anotace:
Sociální sítě jsou skvělou cestou k zvýšení tržeb. Jak dělat marketing na sociálních sítích? Odborník z praxe nás seznámí se základními zásadami propagace na sítích, stačí přijít a seznámit se s nimi.
Pro velký zájem z řad studentů jsme tento workshop připravili v hybridní formě: prezenčně/online.
Pro online přihlášení použijeme aplikace Microsoft Teams.
Zašlete nám prosím na email
Popis kurzu:
Na workshopu se ponoříme do dynamického světa marketingu na sociálních sítích. Podíváme se na různé platformy, jako jsou Facebook, Instagram, Twitter ale i další. Odborník z praxe nám ukáže, jak na nich efektivně komunikovat a využívat jejich specifika ve svůj prospěch. Zaměříme se na klíčové aspekty vhodného obsahu, jeho plánování a strategii značky. Důležitou částí bude i prozkoumání reklamních možností - odhalíme, jaké reklamní formáty fungují nejlépe a jak můžeme vytvořit kreativní a zapamatovatelné reklamní kampaně. Součástí workshopu budou i případové studie, kde si na konkrétních příkladech ukážeme, jak se úspěšné strategie dokážou promítnout do praxe a co si z nich můžeme odnést.
Přílohy:
Ke kurzu nejsou žádné přílohy
Kontakt:
Bc. Zuzana Říhová